Wymiana dokumentów w standardzie EDI
Jesteśmy od ponad 20 lat operatorem EDI współpracującym z największymi sieciami handlowymi i producentami na całym świecie. Obsługujemy Tesco, Auchan, Beko, Action, Coca-Cola, Carrefour, MediaMarkt i dziesiątkami innych.
Standard EDI (Electronic Data Interchange) to elektroniczna wymiana dokumentów pomiędzy partnerami handlowymi. Całkowicie zautomatyzowana i według ściśle określonych standardów światowych.
Wdrażamy rozwiązania zintegrowane lub z dostępem przez www w oparciu o autorskie oprogramowanie. Specjalizujemy się we wdrożeniach indywidualnych, dostosowanych do potrzeb i możliwości technicznych partnerów handlowych. Mamy doświadczenia w zestawianiu połączeń pomiędzy dowolnymi partnerami w kraju i za granicą poprzez szeroki wachlarz protokołów komunikacyjnych.
Korzyści z zastosowania EDI:
- redukcja kosztów administracyjnych,
- poprawa bezpieczeństwa i niezawodności wymiany dokumentów,
- wyeliminowanie wielokrotnego wprowadzania tych samych danych do różnych systemów informatycznych,
- redukcja błędów przy przepisywaniu danych z dokumentów do systemów informatycznych,
- usprawnienie procesu przesyłania informacji, w szczególności jej przyspieszenie i zwiększenie niezaprzeczalności jej dostarczenia,
- utrwalenie relacji partnerskich z kontrahentami.
Oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań komunikacyjnych, realizowanych na własnych serwerach wymiany danych: SSL, X.400, AS2, FTP. Zestawiamy połączenia ze wszystkimi innymi operatorami EDI oraz dowolnymi partnerami handlowymi w Polsce i na całym świecie. Umożliwiamy dostęp do Platformy za pośrednictwem programu komunikacyjnego Xtrade Konektor, aplikacji WebEDI lub samodzielnie poprzez WebServices z kontrolą statusu wysłanych dokumentów.
Architektura Platformy EDI to elastycznie dopasowane moduły:
- Transmisyjny – transakcyjna obsługa transmisji
- Translacyjny – zmiana formatu przekazywanych danych
- Integracyjny - umożliwia uzupełnienie danych wymaganych przez partnera, a nie występujących w źródłowym systemie (np. zmiana kodów produktów)
- Walidacyjny – weryfikacja zgodności składniowej przesyłanych dokumentów
- Archiwizacyjny – komunikaty przechowywane przez okres 1 roku
Oferujemy wsparcie techniczne na każdym etapie wdrożenia oraz udostępniamy telefoniczne Centrum Wsparcia Technicznego podczas całego okresu współpracy. |
|