top
aukcje elektroniczne, elektroniczna faktura, eprocurement, operator edi, edi  
CYFRYZACJA OBIEGU DOKUMENTÓW - PROFESJONALNIE OD 2001
 
 
 
Strona Główna
Oferta
Cyfryzacja procesów
Usługi EDI
Obsługa e-Faktur
Wsparcie Działów Zakupu
Obsługa e-Przetargów
Dostęp dla klientów
Systemy
O nas
Klienci o nas
Zostań Partnerem
Sami o sobie
Kontakt
Nasi Klienci
Xtrade - https://www.xtrade.com.pl
Xtrade - https://www.xtrade.com.pl

System obsługi zamówień zakupowych


System Obsługi Zamówień Zakupowych zaprojektowany został jako kompleksowe narzędzie wsparcia pracy działu zakupowego przedsiębiorstwa. Obejmuje funkcjonalnie cały proces obsługi zakupu na potrzeby przedsiębiorstwa - począwszy od zgłoszenia wewnętrznego wniosku zakupowego, poprzez jego elektroniczną akceptację, obsługę w dziale odpowiedzialnym za zakupy, skierowanie elektronicznego zapytania ofertowego do wytypowanych oferentów, aż po organizację negocjacji elektronicznych w formie e-przetargu elektronicznego.

Przeprowadzenie procesu poprzez elektroniczną wymianę dokumentów pozwala na ujednolicenie stosowania procedur, skraca czas przygotowania postępowania oraz optymalizuje proces wyboru Partnera Handlowego. Rywalizacja dostawców w czasie rzeczywistym, podczas e-przetargu, pozwala uzyskać lepszą efektywność negocjacji w porównaniu do tradycyjnych form ich prowadzenia.

Jego modułowa budowa oraz duży zakres parametryzacji pozwala na elastyczne dostosowanie wdrożenia do indywidualnych potrzeb użytkownika, pozostawiając możliwość łatwego włączenia nowych funkcji w przyszłości.

Formularze systemowe konstruowane są oraz udostępniane użytkownikom na bazie spójnego środowiska uruchomieniowo-wytwórcze (framework WebDB), co pozwala na realizację i wplatanie w logikę systemu dodatkowych funkcji, formularzy, indywidualnych dla każdego klienta. Dzięki temu możemy wykonać daleko posunięte adaptacje modułów, dostosowując je do indywidualnych wymagań Klienta.

System jest szczególnie przydatny w firmach, w których w obszarze zakupów wewnętrznych wdrożony jest system zapewnienia jakości, wymagający stosowania ujednoliconych procedur i formularzy. Znakomicie również sprawdza się w strukturach rozproszonych, zarówno ze scentralizowanym działem zakupowym, jak i rozproszonymi handlowcami. Stanowi również elektroniczne archiwum dokumentów powiązanych z realizowanymi procesami oraz działań podejmowanych przy ich realizacji przez pracowników firmy.

System zrealizowany został w technologii Web - do obsługi wszystkich jego funkcji wymagana jest jedynie przeglądarka internetowa obsługująca szyfrowanie o sile 128-bit. W ofercie standardowej system udostępniany jest w modelu SAP tj. odpowiednie oprogramowanie i sprzęt zapewnia dostawca, klient płaci jedynie za eksploatację systemu i tylko przez czas jego wykorzystywania. Dzięki temu użytkownicy mogą uzyskać dostęp do niego z dowolnego miejsca świata, przez 24 h na dobę, a klient minimalizuje swoje wydatki na uruchomienie i utrzymanie systemu