System obsługi zamówień zakupowych
System Obsługi Zamówień Zakupowych zaprojektowany został jako kompleksowe narzędzie wsparcia pracy działu zakupowego przedsiębiorstwa. Obejmuje funkcjonalnie cały proces obsługi zakupu na potrzeby przedsiębiorstwa - począwszy od zgłoszenia wewnętrznego wniosku zakupowego, poprzez jego elektroniczną akceptację, obsługę w dziale odpowiedzialnym za zakupy, skierowanie elektronicznego zapytania ofertowego do wytypowanych oferentów, aż po organizację negocjacji elektronicznych w formie e-przetargu elektronicznego.
Przeprowadzenie procesu poprzez elektroniczną wymianę dokumentów pozwala na ujednolicenie stosowania procedur, skraca czas przygotowania postępowania oraz optymalizuje proces wyboru Partnera Handlowego. Rywalizacja dostawców w czasie rzeczywistym, podczas e-przetargu, pozwala uzyskać lepszą efektywność negocjacji w porównaniu do tradycyjnych form ich prowadzenia.
Jego modułowa budowa oraz duży zakres parametryzacji pozwala na elastyczne dostosowanie wdrożenia do indywidualnych potrzeb użytkownika, pozostawiając możliwość łatwego włączenia nowych funkcji w przyszłości.
Formularze systemowe konstruowane są oraz udostępniane użytkownikom na bazie spójnego środowiska uruchomieniowo-wytwórcze (framework WebDB), co pozwala na realizację i wplatanie w logikę systemu dodatkowych funkcji, formularzy, indywidualnych dla każdego klienta. Dzięki temu możemy wykonać daleko posunięte adaptacje modułów, dostosowując je do indywidualnych wymagań Klienta.
System jest szczególnie przydatny w firmach, w których w obszarze zakupów wewnętrznych wdrożony jest system zapewnienia jakości, wymagający stosowania ujednoliconych procedur i formularzy. Znakomicie również sprawdza się w strukturach rozproszonych, zarówno ze scentralizowanym działem zakupowym, jak i rozproszonymi handlowcami. Stanowi również elektroniczne archiwum dokumentów powiązanych z realizowanymi procesami oraz działań podejmowanych przy ich realizacji przez pracowników firmy.
System zrealizowany został w technologii Web - do obsługi wszystkich jego funkcji wymagana jest jedynie przeglądarka internetowa obsługująca szyfrowanie o sile 128-bit. W ofercie standardowej system udostępniany jest w modelu SAP tj. odpowiednie oprogramowanie i sprzęt zapewnia dostawca, klient płaci jedynie za eksploatację systemu i tylko przez czas jego wykorzystywania. Dzięki temu użytkownicy mogą uzyskać dostęp do niego z dowolnego miejsca świata, przez 24 h na dobę, a klient minimalizuje swoje wydatki na uruchomienie i utrzymanie systemu |
|